vrijdag 27 juli 2012

Bangles


4 opmerkingen:

  1. knappe armband!
    kom je ook eens op ons blog kijken

    groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,prachtige armband. Juwelen maken is ook een hobby van mij, momenteel heb ik geen inspiratie meer. Zou u mij kunnen vertellen of ik het patroon voor deze armband ergens zou kunnen bekomen. Groetjes Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sofie bedankt voor het compliment.
    Deze armband bestaat eigenlijk uit drie losse Bangles.
    De buitenste kan je hier vinden:
    http://www.youtube.com/watch?v=P1Ib0qsQSy4
    De middelste kan ik je wel een beschrijving doorsturen als je je email adres even nalaat.

    Liefs Cobo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Cobo, I love this design and I really would appreciate it if I could get some information on how to do the middle part and how to connect the three parts. My email adress is parsleybrain@gmail.com Thank you very much in advance.

    BeantwoordenVerwijderen